
KREDIETDOSSIERS
Registreer alle details
De kredietfiche laat toe om alle details van het krediet te beheren met een onbeperkt aantal kredietnemers (natuurlijke personen & bedrijven).
Registreer zaken zoals:
- Classificatie van het type krediet voor latere statistieken
- De verschillende relevante datums voor het krediet
- De quotiteit van het krediet
- Verschillende bijkomende parameters zoals doel, aard, ...
Uitgebreid financieel plan
Via het financieel plan registreert u de ganse financiële structuur van het krediet met een automatische berekening van het kredietbedrag. Dit geeft u een duidelijk beeld van de verschillende onderdelen van de investering en de eigen middelen.
Alles gecentraliseerd

- Documenten
- Communicatie
- CRM-gegevens
- Panden
- Voorstellen
Integreer alle documenten die relevant zijn voor het kredietdossier zodat u deze gelijk wanneer en van gelijk waar kunt raadplegen.
De documenten kunt u onderverdelen in verschillende categorieën en u heeft de mogelijkheid om deze te delen met uw tussenpersoon via zijn persoonlijk portaal.
U beschikt dus steeds over een volledig archief en de mogelijkheid om individuele documenten beschikbaar te maken op eenvoudige wijze zonder te moeten mailen of delen.
Alle inkomende en uitgaande communicatie is gecentraliseerd.
Mail rechtstreeks vanuit het platform met mogelijkheid om reeds aanwezige documenten op te nemen als bijlage of nieuwe bijlagen te uploaden.
Ook inkomende mail kan automatisch geïntegreerd worden met extractie van de bijlagen door middel van onze Outlook plug-in.
Een centraal overzicht van alle afspraken, taken en telefoons gekoppeld aan uw klanten, tussenpersonen of kredietdossiers, raadpleegbaar op alle niveau's.
Boek gemakkelijk nieuwe taken of afspraken vanuit gelijk welke locatie.
Koppel panden aan uw kredietdossiers. Op deze manier krijgt u een overzicht van welke panden betrokken zijn in het kredietdossier en vise versa.
In de pandfiche kunt u alle detailgegevens van het pand registreren zoals kadastraal inkomen, EPC waarde, de verschillende eigenaars, waarborgen, schattingsgegevens en brandpolis gegevens.
Maak voorstellen op voor kredieten met alle details en voeg aflossingstabellen toe.
Deze voorstellen kunt u gebruiken om in overleg te gaan met uw prospect. Ook is het mogelijk om deze voorstellen beschikbaar te maken op het portaal van de tussenpersoon indien hij verantwoordelijk is voor de afhandeling van het dossier.