
PORTALEN
Portaal tussenpersonen
Het portaal voor de tussenpersonen laat toe om op een optimale manier te communiceren en informatie beschikbaar te maken. Dit vermijdt een overvloed aan mailverkeer en gefragmenteerde informatie.

Alles gecentraliseerd
Via het portaal kan u alles gecentraliseerd aanbieden naar uw tussenpersoon toe. Hieronder een overzicht van de belangrijkste functies:
Dossiers
- Mogelijkheid om een dossier op te starten
- Raadplegen van aangebrachte dossiers
- Zicht op de communicatie en de documenten
Communicatie
- Plaats nieuws updates online
- Ondersteuning agenda, taken, telefoongesprekken
- Maak een bibliotheek met standaard documenten beschikbaar
Maak het verschil met uw collega's
Door het aanbieden van een portaal naar uw tussenpersonen komt u heel professioneel en kan uw tussenpersoon alles op 1 centrale locatie raadplegen, wat een positieve indruk geeft.
Portaal klanten
Het portaal voor de eindklant laat toe om op eenvoudige wijze documenten uit te wisselen en een overzicht te bezorgen aan de klant van zijn kredieten.

- Aanbieden vragenlijst met benodigde documenten voor een kredietaanvraag
- Validatie aangeleverde documenten met automatische communicatie
- Raadplegen van de kredieten door de eindklant
- Downloaden van kredietdocumenten