Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Vaak gestelde vragen

Algemene informatie platform

  • Ondersteuning talen

    Het platform kan in 3 talen worden gebruikt:

    • Nederlands
    • Frans
    • Engels

    Ook externe communicatie vanuit het platform richting partners, klanten, etc. kan worden gedaan in deze 3 talen, onafhankelijk van de taal die door de gebruiker wordt gebruikt.

    Extra talen

    Op verzoek kunnen we extra taalondersteuning voor het platform aanbieden.
    Voor meer informatie en prijzen kan u contact opnemen met WAVEDESK.

Features platform

  • Zijn er features die ik kan aanbieden naar mijn onderaannemers en klanten toe?

    U heeft de mogelijkheid om naar uw klanten en onderaannemers toe een privaat portaal aan te bieden.

    Via dit portaal kan:

    • De status van projecten worden opgevolgd
    • Projectgegevens worden aangevuld zoals facturatiegegevens
    • Documenten worden aangeleverd die nodig zijn voor de verwerking van het project
    • ….
  • Zijn er automatiseringen mogelijk?

    WAVEDESK bevat de mogelijkheid om automatisch taken aan te maken of communicatie te versturen in functie van de status een project of door een event.

    Zo heeft u o.a. de mogelijkheid om automatisch mails te versturen in functie van de plaatsingsdatum om de klant op de hoogte te houden van zijn dossier.

    Er zijn een 20-tal events waarop het platform kan reageren en automatisch acties uitvoeren.

  • Is er een planningsmodule beschikbaar?

    Er zijn verschillende planningen beschikbaar per activiteit.
    Er zijn planningen beschikbaar voor opmetingen, productie, plaatsing en dienst na verkoop.
    Daarnaast is er ook een materiaalplanning beschikbaar.

    Deze planningsmodules zijn visueel te beheren maar zijn ook rechtstreeks geïntegreerd in de projecten.