Onze software

Één platform voor al uw behoeften

WAVEDESK logo

Standaard

Standaard bieden we een aantal modules aan die inzetbaar zijn in iedere Belgische KMO.

De belangrijkste modules vormen CRM, offertebeheer, facturatie, stockbeheer, projectbeheer.

Sector specifiek

Iedere sector heeft specifieke noden. Hiervoor bieden we sector specifieke modules aan die perfect integreren met de standaard modules binnen het platform.

Momenteel bieden we modules aan voor kredietbeheer, verzekeringen, coaching, verhuring, …

Standaard

Sector specifiek

CRM-module WAVEDESK
CRM
FINANCIAL-module WAVEDESK platform
FINANCIAL
CREDIT
INSURANCE-module WAVEDESK-platform
INSURANCE
INVENTORY-module WAVEDESK
INVENTORY
PROJECT-module WAVEDESK
PROJECT
COACHING-module WAVEDESK
COACHING
RENTAL-module WAVEDESK
RENTAL

Maatwerk

Op alle standaard modules en sector specifieke modules is het mogelijk om bijkomende functionaliteiten te implementeren op maat van uw bedrijf.

Ervaar de modulaire opbouw

Pas het platform aan naar uw manier van werken

Door de unieke modulaire opbouw van het platform is het uitermate geschikt voor maatwerk ontwikkelingen.

Heeft u nood aan specifieke functionaliteiten voor uw bedrijf of kan u zich niet vinden in de workflow van een standaard toepassing?

Wij bieden een oplossing door de flow binnen het platform aan te passen aan uw specifieke noden.

Kenmerken van WAVEDESK

Volledige business suite

  • Alle nodige modules
  • Aanpasbaar aan uw werkwijze
  • Maatwerk mogelijk

Gebruiksvriendelijk

  • Gebruiker centraal
  • Moderne technologie
  • Modulair en toch geïntegreerd

Krachtig en flexibel

  • Krachtige kernmodules
  • Sector specifieke oplossingen
  • Betrouwbaar en 100% web-based
Foto Verlinde Stefaan SNV-Finance
Verlinde Stefaan zaakvoerder SNV-Finance

SNV-Finance

Verlinde Stefaan / gebruiker CREDIT-module

Gebruiksvriendelijk, tijdbesparende tool die een correct overzicht geeft van zowel klanten, kredieten en commissies.

SNV-Finance werkt intussen als 2 jaar met het platform, in die tijd is WAVEDESK uitgegroeid naar een professioneel en compleet CRM-platform.

Het gedeelte commissieverwerking is een absolute meerwaarde. Het bijhouden van commissies is nog nooit zo eenvoudig geweest.

De tool verwerkt zonder problemen inkomende en uitgaande commissies waardoor je steeds een perfect overzicht hebt op uw eigen directe en recurrente inkomsten. De uitbetaling van recurrente commissies naar onze zelfstandige subagenten is een makkie en helemaal niet tijdrovend.

TOP!

Op zoek naar een software oplossing voor uw bedrijf?

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek waarbij we kijken hoe we u kunnen helpen