Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Op vraag van Eurofinco zijn we gestart met een aantal uitbreidingen toe te voegen aan het WAVEDESK CREDIT platform.
Dit om nog betere ondersteuning te bieden in het beheer van hypothecaire kredieten.

In dit artikel kan u een beknopt overzicht terugvinden van de hoofdlijnen die zullen behandeld worden in de komende weken door het interne ontwikkelingsteam.

Verbeteringen bestaande functionaliteiten

Optimalisaties

Een eerste onderdeel zijn een aantal optimalisaties aan reeds bestaande functionaliteiten om het gebruiksgemak te verhogen.

Bijlagen

Hier introduceren we nieuwe functionaliteiten om sneller bijlagen te kunnen manipuleren.

  1. De mogelijkheid om meerdere bijlagen in 1x te verwijderen of te downloaden
  2. 1 of meerdere bijlagen te selecteren en direct door te mailen
  3. Optimalisatie van de benaming van de bijlagen bij het downloaden (zinvolle benaming)
  4. Live preview van de bijlage in het journaal zonder deze afzonderlijk te moeten openen
Mails

Het opmaken van mails was tot op heden een modaal gebeuren. Hierdoor konden geen andere acties ondernomen worden in het platform tot de mail afgewerkt was. In de komende dagen zal het platform aangepast worden om mails te kunnen raadplegen en opstellen en toch nog toegang te hebben tot de andere modules.

Bijkomende aanpassingen:

  1. Bij het opstellen van een mail de bijlagen kunnen openen die zijn opgenomen
  2. Vanuit de preview van een mail direct kunnen replyen

Naast deze aanpassingen is er nu ook een plug-in beschikbaar voor Microsoft Outlook. Deze plug-in laat toe om mails die verwerkt worden in Outlook te integreren in WAVEDESK CREDIT en dit zowel voor uitgaand als inkomend mailverkeer.

Uitbreidingen

Nieuwe functionaliteiten

De nieuwe functionaliteiten richten zich vooral op het luik communicatie en de interactie met de prospect / klant.

Zo voorzien we de mogelijkheid om via automatisch mailverkeer en sms’en de contactpersoon op de hoogte te houden van de status van zijn kredietdossier bij een wijziging. Zo zal het platform voorzien om bijvoorbeeld het contact te verwittigen als zijn dossier is ingediend.

Een 2de luik is de optimalisatie van het portaal voor de prospect / klant voor het aanleveren van de nodige documenten voor de kredietaanvraag. Zo zal de mogelijkheid voorzien worden om per dossier aan te geven welke documenten nodig zijn en zal de contactpersoon een uitnodiging krijgen om deze aan te leveren via het portaal.

De gebruikers van de backoffice module krijgen automatisch notificaties wanneer de documenten zijn aangeleverd en kunnen deze valideren voor ze worden opgenomen in het dossier.

 

Demo account WAVEDESK ERP

Please enter your name and email address below.

We will make a demo environment available to you within 48 hours where you can try out the functionalities without obligation.

Demo account WAVEDESK CREDIT

Please enter your name and email address below.

We will make a demo environment available to you within 48 hours where you can try out the functionalities without obligation.

Demo account WAVEDESK ERP

Gelieve hieronder uw naam en e-mailadres op te geven.

Binnen de 48 uur maken we een demo omgeving voor u beschikbaar waar u vrijblijvend de functionaliteiten kan uitproberen.

Demo account WAVEDESK CREDIT

Gelieve hieronder uw naam en e-mailadres op te geven.

Binnen de 48 uur maken we een demo omgeving voor u beschikbaar waar u vrijblijvend de functionaliteiten kan uitproberen.