Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Logo WAVEDESK Credit

Dé software voor zelfstandige kredietmakelaars

WAVEDESK Credit

Beheer je kredieten in een handomdraai. Van gespreide commissies tot klanten, met WAVEDESK Credit volg je alles op.

Optimaliseer je werking

WAVEDESK Credit is volledig afgestemd op kredietmakelaren. De software combineert CRM, ERP en administratie in één portaal.

Met WAVEDESK Credit bieden we een totaaloplossing aan voor de zelfstandige kredietmakelaar voor het beheer van hypothecaire kredieten.

Het platform is volledig online beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Ontdek hieronder de belangrijkste kenmerken van de software.

Foto Bernaert Dominique

Een vraag?

Dominique helpt je met plezier verder. Ontdek de mogelijkheden van WAVEDESK, afgestemd op jouw zaak.

Credit software functionaliteiten

Alles voor de zelfstandige kredietmakelaar

Kredietdossiers
Volledig beheer van alle aspecten van het kredietdossier van aanvraag tot commissie
Tussenpersonen
Beheer je tussenpersonen met alle communicatie, hun commissie, activiteiten, ...
Commissiebeheer
Volledig commissiebeheer met gespreide uitbetaling van commissie, behoud het overzicht!
Financieel & boekhouding
Onderhandel voorbereid met maatschappijen met de uitgebreide statistieken
Portalen
Optimaliseer je communicatie en automatisatie door de beschikbare portalen

Automatiseer je workflow

Logo Schat Mijn huis
Schat mijn huis aanvragen

Voer je schatting aanvragen rechtstreeks door binnen Wavedesk. Je schattingsdocument wordt automatisch gesynchroniseerd in je omgeving.

Mailbeheer via Office 365

Mail rechtstreeks vanuit Wavedesk. Onze Office 365 integratie zorgt ervoor dat al je mails automatisch verschijnen onder je verzonden items.
Outlook plug-in beschikbaar

Logo OK!Sign
Digitaal tekenen met OK!Sign

Laat je documenten digitaal ondertekenen. De integratie met OK!Sign zorgt voor een bindende overeenkomst.

Simuleer je krediet in een handomdraai

Je simuleert kredieten rechtstreeks vanuit Wavedesk dankzij onze connectie met Oper Credits. Alles wordt dus automatisch verwerkt.

Meer Integraties

Verbind alle elementen van je bedrijf voor een geoptimaliseerde administratie.
Logo Exact Online
Logo Yuki
Maak het verschil met uw collega's

Meerwaarde bieden

Klanten

Faciliteer jouw prospecten en klanten via automatische communicatie en een privaat portaal voor het aanleveren en raadplegen van documenten

Tussenpersonen

Geef je tussenpersonen een omgeving om dossiers in te leiden, dossiers op te volgen en hun portefeuille te raadplegen

Prijs

WAVEDESK Credit Software

De oplossing voor het beheer van hypothecaire kredieten
  • Onbeperkt aantal dossiers
  • 24/24 - 7/7 beschikbaar
  • Maandelijks opzegbaar
  • Portaal aanbrengers
  • Portaal klanten
  • Uitgebreide statistieken
  • API-integratie mogelijk
  • Data migratie mogelijk
€ 50 /maand
Per interne gebruiker

We hanteren 1 prijs all-in, geen verborgen kosten of bijkomende modules.
Je betaalt enkel voor gebruikers van de backoffice module, er is geen kostprijs voor gebruikers van de portalen.

Begin nu met de
optimalisatie van uw bedrijfsvoering

Voor 50 euro per maand kan u beschikken over een volledige omgeving voor het beheer van uw hypothecaire kredieten. De tijdswinst die u kan realiseren is enorm. Ontdek onze credit software vandaag.

Vrijblijvende demoversie

Wij bezorgen je een testdossier waarin je alle functionaliteiten kan ontdekken.
Je beschikt hierbij over alle functionaliteiten zonder beperking.

  • Geen verplichtingen, 30 dagen proefperiode
  • Intuïtief & makkelijk in gebruik, support staat klaar wanneer nodig
  • Volledige toegang, geen beperkingen
  • Stopt vanzelf
FAQ

Vaak gestelde vragen over WAVEDESK Credit Software

Hier kan je een aantal veel gestelde vragen terugvinden over onze oplossing voor het beheer van hypothecaire kredieten.

Er is geen beperking op het aantal. Er is enkel een maandelijks abonnement te betalen per individuele gebruiker van de backoffice module.

Op alle niveaus is het mogelijk om documenten, e-mails, ... te koppelen. Er is geen beperking op het aantal of omvang.

Ja, alle inkomende communicatie kan u opnemen in het platform en u heeft de mogelijkheid om rechtstreeks te mailen vanuit het platform.

Het platform is volledig beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels. Ook alle templates voor communicatie naar klanten en tussenpersonen zijn beschikbaar in deze 3 talen.