Vaak gestelde vragen over WAVEDESK Frames
Hier kan je een aantal veel gestelde vragen terugvinden over onze oplossing voor het beheer van jouw activiteiten rond de productie en plaatsing van ramen & deuren.
Is er een planningsmodule beschikbaar?
Er zijn verschillende planningen beschikbaar per activiteit: opmetingen, productie, plaatsing en dienst na verkoop.
Deze planningsmodules visueel te beheren maar zijn ook rechtstreeks geïntegreerd in de projecten.
Zijn automatiseringen mogelijk?
Zeker, WAVEDESK Frames bevat de mogelijkheid om automatisch taken aan te maken of communicatie te versturen in functie van de status van een dossier.
Zo heeft u o.a. de mogelijkheid om automatisch mails te versturen in functie van de plaatsingsdatum om de klant op de hoogte te houden van zijn dossier.
Kan ik al mijn communicatie centraliseren?
Ja, alle inkomende communicatie kan u opnemen in het platform en u heeft de mogelijkheid om rechtstreeks te mailen vanuit het platform.
Ook voorzien we een plug-in voor Outlook om inkomende en uitgaande mails rechtstreeks te integreren in het platform.
In welke talen kan ik communiceren?
Alle templates voor brieven en mails zijn beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Welke faciliteiten kan ik bieden aan mijn klanten?
U heeft de mogelijkheid om uw klanten een portaal aan te bieden waar ze hun projecten kunnen opvolgen.
Bijkomend kan u via het portaal informatie verzamelen van de klant om de projectgegevens aan te vullen zoals de facturatiegegevens, ...